dålig uppdatering ..

hejsan alla goa. ligger i sängen just nu! ni får förlåta mej för mina världelösa uppdatering ! orakr inte blogga nå långt nu tänkte göra längre imon elr nå! idag har jag iaf haft matte prov i skolan.. måste sova mer för att jag är bara sur i skolan! sover typ aldrig alla säger att jag borde men kan typ inte slappna av på kvällarna vet inte vad som händer!? imorgon komme rbli en stressig dag.. ska till skolan och direkt efter skolan ska jag till mora och träna och efter det till orsa och träna och sen snabbt in till Mora igen. hahahh rörigt jag vet! på kvällen ska jag iaf vara i mora och sova hos fia och på lördagen ska jag spela match sen förhoppningsvis tbx till mora och sova hoa fia sen på söndagen ska jag jobba på killarnas match.. fun? not! men nu ska jag iaf sova eftersom att det funkar inte att skriva i dokument på denna skit dator.. bajs får la göra det i helgen när jag har tid hahhaha! men puss hej love ya <3 // flican

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0