20 saker du kanske inte vet om mej :D

1. Det mysigaste jag vet är att bara vara hemma och mysa med vänner <3 2. Hatar min kropp 3. Jag tar mer och mer skit för varje dag 4. Jag är världens gladaste människa även om vissa försöker förstöra det.. 5. det värsta som finns är folk med dåligt självförtroende så dom måste förstöra andras 6. jag kanske är sjukt omogen men jag gillar det 7. har dom bästa vännerna 8. älskar min familj mest av allt <3 9. jag är på dejt med min kudde varje dag ! :D 10. jag är en TÖNT 11. gillar killar med humor 12. jag är en riktig tjockis 13. har skit svårt att snacka med killar 14. är en riktig bitch ibland, men bara mot dom som förtjänar det 15. är ganska duktig i skolan 16. hatar alkohol, men har ingen emot folk som dricker 17. hatar snus/ciggareter men har inget emot folk som röker/snusar 18. hatar folk som bara säger saker utan att veta sanningen 19. jag älskar att bo i Orsa förutom att saker sprids så snabbt 20. jag fyller 14 om exakt en månad :DDD blev värsta damp men jajajjajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0