Grym helg slutar dåligt .

Tjenare!
Har haft en helt underbar helg! Från fredag till lördag sov jag och Fia hos måne och det var super duper mysigt!
Och på lördag och jag med
Kören hela dagen i Rättvik! Det var nån tråkig Elvis konsert! Sen så åkte jag till Fia i Mora! Hennes mamma skjutsade oss hem till mej! Vi var ensamma hemma hela kvällen! Kul kul! Kl 02:00 elr nå drog vi ut och lekte i snön! Hahahah roligt som fan! Typ runt 04:30 så somnade vi! Sen så på söndagen alltså idag så drog vi ner och tittade på killarna 97 innebandy! Efter det åkte Fia hem till Mora igen :( då blev jag lämnad ensam igen och jag hatar att vara ensam eftersom att jag alltid blir deppig då eftersom att jag tänker .. Saknaden är sjukt stor! Älskar dej.. // Flican <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0