Young, wild and free✌

Tjosan,
Sitter just nu på matten och jobbar sten hårt! Går lång dag idag.. Sen ska jag hem och ut och gå en bit! Sen blir det träning på kvällen ! Najs najs! Får en på andra tankar! Härligt!
Saknar fotbollen som
Fan nu! Vill börja snart! Blir förhoppnings vis två cuper i år! Vill verkligen till Malung på skinnar cupen! Åker vi dit på jag träffa en personen som jag saknar som fan !! Får kanske träffa hen på fredag men det är verkligen inte säkert !
Men nu ska jag plugga på ett tag till!
Ha det bra och lev livet !

~nu när du fått vad du vill ha är jag bara luft för dej! Skratt retande.. Det med att vara bra vänner var bara skit snack för att jag skulle hjälpa dej.. HAHAHAHAHAHA FYFAN! ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0